Regulamin wypożyczalni Hulajdusza



§1
Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z systemu wypożyczeni hulajnóg zwanej dalej HULAJDUSZA, za pomocą Aplikacji Mobilnej.
  2. Operatorem jest Hulajdusza Sp z o.o., ul. Pokutna 12/1, 00-121 Warszawa, KRS: 5000112, NIP: 888-192-123-12, tel. 22 270 11 52.

§2
Definicje

  1. Aplikacja HULAJDUSZA to aplikacja mobilna, umożliwiająca korzystanie z Systemu HULAJDUSZA, dostępna na urządzeniach z systemem iOS oraz Android.
  2. Bonus to Punkty przyznawane Klientowi na zasadach określonych w Cenniku.
  3. Cennik to cennik usług i opłat w HULAJDUSZA, będący integralną częścią Umowy. Cennik jest częścią Regulaminu.
  4. Czas Wypożyczenia to czas liczony od momentu Rezerwacji Hulajnogi lub jego Wypożyczenia bez wcześniejszej Rezerwacji, aż do momentu Zwrotu Hulajnogi.
  5. Klient/Użytkownik to należy przez to rozumieć osobę fizyczną, która ukończyła 18 rok życia, uczestnika Systemu HULAJDUSZA, który zaakceptował Regulamin i dokonał rejestracji w Systemie HULAJDUSZA oraz zawarł Umowę.
  6. Konto Klienta/Konto to osobiste konto Klienta utworzone w trakcie rejestracji.
  7. Kradzież Hulajnogi to brak Zwrotu Hulajnogi w Systemie HULAJDUSZA.
  8. Kwota Doładowania – należy przez to rozumieć kwotę doładowania w wysokości minimum 50 zł.
  9. Minimalny Saldo to kwota w wysokości minimum 35zł, jakie umożliwia Wypożyczenie Hulajnogi.
  10. Opłata za prowadzenie portfela – Opłata pobierana zgodnie z Cennikiem za usługę prowadzenia Portfela
  11. Portfel to konto użytkownika w ramach systemu, na którym gromadzone są środki pieniężne do wykorzystania na usługi systemu Hulajdusza

§3
Zasady korzystania

  1. Warunkiem korzystania z Systemu HULAJDUSZA jest reejstracja Użytkownika w systemie.
  2. Warunkiem rejestracji i korzystania z Systemu HULAJDUSZA jest podanie prawdziwych danych, akceptacja warunków określonych w regulaminie.

§4
Formy płatności i plany taryfowe

  1. Płatność za usługi w ramach Systemu HULAJDUSZA może być dokonywana: przy użyciu kart kredytowych lub debetowych (karty płatnicze) oraz płatności internetowych.
  2. Wszelkie płatności są przekazywane na rachunek Operatora.
  3. W ramach systemu HULAJDUSZA dostępne są następujące Plany taryfowe:
    1. Doładowanie Portfela Kwotą Doładowania,
    2. Automatyczne Doładowanie Portfela Kwotą Doładowania,
    3. Subskrypcja (Abonament).
  4. Automatyczne Doładowanie Portfela:
    1. Możliwe wyłącznie przy użyciu kart płatniczych.
    2. Minimalna kwota doładowania wynosi 20 PLN.
  5. Subskrypcja (abonament):
    1. Klient wykupuje subskrypcję na czas nieokreślony.
    2. Korzystanie z subskrypcji wiąże się z obowiązkiem uiszczania przez Klienta opłaty.
    3. W ramach subskrypcji Klient może wykupić następujące pakiety:
      1. pakiet dzienny – opłata codziennie
      2. pakiet tygodniowy – opłata co tydzień,
      3. pakiet miesięczny - opłata comiesięczna.
    4. Subskrypcja ulega automatycznemu odnowieniu na kolejne okresy bez powiadamiania Klienta. Klient może za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej wyłączyć automatyczne przedłużanie Subskrypcji.
    5. W przypadku, gdy próby pobrania środków z karty kredytowej lub debetowej Klienta zakończą się niepowodzeniem, usługa automatycznie wygasa do momentu uregulowania zaległych należności przez Klienta.

§5
Cennik

  1. Cennik podstawowy:
    1. koszt odblokowania to 3,00 zł
    2. 1 minuta jazdy to 1,00 zł
    3. 1 minuta rezerwacji to 1,00 zł
    4. prowizja płatności kartą 1,50 PLN + 2,9% wartości całej transakcji
  2. Subskrypcje:
    1. Pakiet dzienny - 20 zł dziennie
    2. Pakiet tygodniowy – 100zł co tydzień
    3. Pakiet miesięczny – 300zł co miesiąc

§6
Reklamacje

  1. Reklamacją jest zgłoszenie przez Klienta żądania zwrotu opłaty z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy przez Operatora.
  2. Reklamacje, powinny zawierać przynajmniej dane takie jak: imię, nazwisko, numer telefonu, pozwalające na identyfikację Klienta. W przypadku braku danych pozwalających na identyfikację Klienta Operator pozostawi reklamację bez rozpoznania.
  3. Zalecany termin złożenia reklamacji to 7 dni od daty zdarzenia, będącego przyczyną reklamacji.
  4. Operator rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania lub uzupełnienia, a w sprawach szczególnie skomplikowanych – w terminie do 30 dni

§7
Postanowienia końcowe

  1. Operator zastrzega sobie prawo rozwiązania Umowy za 14-dniowym okresem wypowiedzenia bez podania przyczyny.
  2. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa w szczególności Kodeks Cywilny oraz ustawa Prawo o ruchu drogowym.